torsdag 6. august 2009

Og sånn går nu dagan...

På tide med ett nytt innlegg.
Alt ser så langt bra ut med graviditeten, jeg er 6+1 på vei (6 uker og en dag) - halvveis til uke 12 og da avtar sjansen for spontanabort. Var hos legen i går og søkte om tidlig ultralyd ved sykehuset, noe man normalt får rundt uke 8, så det blir spennende å se om et par ukers tid! Jeg gleder meg i allefall masse til det!
Denne uka har gått veldig fort med oppstart av jobb igjen. Jeg er i gang på ny avdeling i barnehagen, så jeg tar meg tid til å bli kjent med nye rutiner igjen. Endelig har finværet meldt seg, og for første gang på en mnd har jeg kledd på meg capribukser i dag!
Ettermiddagene har også vært fylt opp av gjøremål. Mandag hadde Sandra og jeg scrappe/film-kveld i nyhuset. Tirsdag var jeg på stallen og rei Lynet etter jobb (og ja, for de som lurer så kan man ri om man er gravid, man kan bare ikke drive med sprang, masse gallopp, og man må slutte å ri når kroppen sier ifra).
I går, onsdag så var Sandra og jeg på shoppingtur. Hun hadde en laaang handleliste og jeg skulle ha meg sko til bryllupet i helgen. Var på Sandvika Storsenter noen timer, og fikk shoppa med oss en hel handlevogn - så at vi ikke kan shoppe skal ingen si ;)
Vel hjemme igjen tok jeg meg en selvpleiekveld. Hadde kjøpt med forskjellige skrubber og ansiktsmasker, så jeg lå lenge i badekaret og pleiet meg selv. Kjempeherlig. Bjørnar var hos faren sin i Svelvik hele kvelden, og ble værende der over natta, så jeg hadde huset helt for meg selv.
Nå sitter jeg klar for å dra på jobb, begynner sent i dag, så jeg skal reise om et kvarter. I morgen skal jeg også jobbe før jeg setter turen til Toten for barnevaktsjobbing i bryllup. Det gleder jeg meg masse til, og håper virkelig vi får fint vær.

Da er det en liten oppdatering på dagene mine. Kommer sterkere tilbake med mere nytt ved en senere anledning!

0 kommentarer: