mandag 17. august 2009

Midt oppi disse svineinfluensa tider...

...har jeg fått omgangssyke... Foreløpig er jeg lett rammet, har vel
vært dårlig ca en time i dag...
Trodde først det var den mye omtalte
morgenkvalmen som hadde kommet,
men jeg forsto raskt at det ikke kunne stemme
Jeg satser på at alt er unnagjort på den ene timen
jeg hadde, for i morgen skal jeg nemlig på
svangerskapskontroll på sykehuset,
med tidlig ul...

Derfor håper jeg at det er finito for denne gang,
og at jeg slipper å avbestille timen i morgen.
Kjedelig når man har venta på time,
at man ikke skal få kunne dra pga noe sånt...

I morgen kan det altså være at jeg får se den
lille "bønna" i magen min...
(leste nemlig ett sted at den er på str med
en liten bønne akuratt nå...)
Gleder meg til å få vite om det fins noe liv der inne.

Skal såklart komme med en oppdatering
til dere når jeg har vært til kontroll!

Ps, hvis jeg ikke har skrevet det,
så er foreløpig termin 2 april 2010

1 kommentarer:

Line! sa...

3 april kommer han/hun! Det er da de tøffe blir født ;) Hilsen 3 april 1985!