onsdag 19. august 2009

Og omgangssyken ble til...

...forkjølelse.
Rakk en dag som frisk i går,
før jeg i dag våknet med rennende nese,
og at jeg fryser hele tiden.
Ikke har jeg feber, så da
håper jeg at det ikke er influensa jeg har.
I tillegg har den ene visdomstanna
mi satt inn et lite støt i å vokse om dagen,
så jeg er øm i halve munnen.
Måtte innom apoteket i sta
og kjøpe sånn man smører i munnene
på små barn når de får tenner...

Syns så fryktelig synd på meg selv da ;)


Og en glad nyhet!!
I går var jeg på tidlig ul,
hvor de fant et foster på 11-12 mm
med et bankende hjerte.
Størrelsen på babyen var helt innenfor
normalen noe som stemmer med at jeg er
8 uker på vei.
Nå må den bare holde seg der inn 32 uker til!

3 kommentarer:

Line! sa...

Det er klart den lille tøffingen klamrer seg fast i 32 uker til =)
Herlig å se den lille spira på UL tenker jeg!!

Hege sa...

Ja det var veldig moro. Men var ikke lett å skjønne at det virkelig var en liten baby.
Skal se om jeg greier få tatt ett bilde sånn at dere kan få se det her inne :o)

Line! sa...

Gjør det =)