onsdag 29. juli 2009

Tanker for dagen...

...ja så har det skjedd igjen...
Testen viste Gravid for 4. gang i mitt liv.
Tankene svirrer veldig om dagen.
Greier kroppen påkjenninga denne gangen?
Vil jeg greie å behold den lille denne gangen.
Jeg tenker fryktelig tilbake på de 3 gangene det har
gått galt, og håper virkelig
jeg slipper gjennomgå det samme nok en gang.
Denne gangen er det min tur!!!
Jeg er 5! uker på vei, beregnet termin 2 april

Håper jeg får oppleve stooor mage denne gangen


Håper jeg får oppleve gleden med å være mamma

Håper virkelig jeg slipper den inderlige sorgen det er
å miste nok en baby i magen.



(ps, for alle slektninger osv,
jeg har ikke gått ut å fortalt det til noen omtrent ennå,
men jeg måtte bare,
jeg bare måtte skrive om det her i bloggen min -
men fint om dere ikke sprer det videre :-P )

5 kommentarer:

Linn-Maria sa...

Gratulerer så mye Hege=)Håper virkelig det er din tur nå og du får oppleve den voksende magen og ikke minst det å bli mamma=)Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra=)

Line! sa...

Gratulerer Hege!
Nå er det din tur, jeg krysser fingrene for dere begge. =)
Håper formen holder seg fin!

maiken sa...

gratulerer!!!! :-)

Isil sa...

Gratulerer masse masse :) Skal krysse fingra og alt jeg har for at den lille klorer seg fast denne gangen.. :)
Klem

Emily sa...

åhh, gratulerer masse!!! Krysser alt jeg har for at denne holder seg:):):) April er jo kjempefin tid å få babis på også!!

Klem fra emilie:)