mandag 20. juli 2009

1 done, 2 to go...

Da er min første ferieuke unnagjort, og er 2 uker til jeg starter på jobb igjen. Jeg savner litt å tilbringe ferien borte, men mest av alt savner jeg nok en tilgjengelig kjæreste som ikke tilbringer alle ledige timer og minutter på tomta. Selvom det er veldig bra at han har massevis av arbeidslyst, men jeg skulle så gjerne ønske at han ville holdt meg litt med selskap. Reist på litt små dagsturer sammen med meg. F.eks en dag i Oslo. litt turer rundt omkring å bade. Derimot blir jeg overlatt til meg selv, og har massevis av tid - for meg selv. Jeg syns jeg er flink til å få dagene til å gå. Prøver være flink å rydde i leiligheten, men noen ganger, bare sånn innimellom slår kjedsomheten ned i meg til de grader. Jeg er kjei, lei og lat. Jeg ligger som slakt i sofaen, for lat til å reise meg, men med en uro i kroppen over at jeg MÅ finne på noe NÅ!!!! Men tom for ting å finne på, uten noen å finne på noe med, så ligger jeg her da... Jeg lurer på om jeg må ta meg en løpetur, selvom jeg så altfor godt vet at løpeturer ikke er tingen for meg, og at jeg kommer til å klage etter noen få meter, og gå mere enn jeg løper på turen. Lete etter steder som gjør vondt. Nei, det er nok bedre å bli liggende her i sofaen, like lat som jeg bruker å være. Skulle bare ønske at kriblinga etter noe å gjøre forsvant snart

1 kommentarer:

Line! sa...

Uff ja, det tar TIIIIID å bygge hus..
Skjønner deg godt, men som du sier: Fint han er så arbeidsvillig da! Ellers hadde det ikke blitt mye tak over hodet på dere ;)