mandag 1. juni 2009

Pinsehelgen

Da har det dukket opp noen bilder fra 17 mai jeg tenkte jeg skulle legge ut.
Takk til Sandra for knipsingen.
Bildene er tatt utenfor elvebredden
Første bildet er av svigemor Reidun, med sin Lars,
og hennes tre gutter...Og på de neste bildene har guttene fått med seg sine respektive jenter..
Lars og Reidun
Bjørnar og meg
Sarah og Vegar
Jarle og Tone

Pinsen har vært helt nydelig.
Startet fredagen med ny bil i to-tiden.
Ble litt shopping før jeg dro i bursdagen til Sandra.
Hadde en kjempefin kveld der,
og jeg reiste hjem i ett tiden.

Lørdag dro Bjørnar tidlig til Sylling for å bygge hus.
Mamma og jeg dro opp på besøk til dem med
nybakte boller og kaffe.
Veggene i 2.etg ble satt opp.
Lørdagskvelden tilbragte vi i Svelvik hos Steinar (svigefar),
sammen med Vegar, Sara og fetter Johan.
Ble en sen kveld, med god grillmat,
godt å drikke, og boblebad.

Søndag hadde vi en stille og rolig dag hjemme i sola,
bare Bjørnar og meg.
Dagen ble avsluttet på terrassen med
grillmat og kald hvitvin..

I dag har vi vært en tur på Hamar hos besteforeldene mine.

Må prøve å til ett kamera jeg kan ta bilder med igjen.
merker det er kjedelig å blogge uten å ha nye bilder på innleggene..
Skulle gjerne publisert bilder av både bil og hus,
og såklar både bursdag og grilling...
Men jeg lover å komme sterkere tilbake på bildefronten.
Laderen til kameraet må vel finnes ett eller annet sted.
(den kan vel ikke forsvinne sånn helt av seg selv..?)

Dette blir siste uken med sykemelding pga kneoperasjonen.
Regner med at jeg kommer til å være noen timer på jobb
denne uka fordet, for å få dagene til å gå.
Men er allikevel full uke for jeg skal til
fysioterapi, lege, på su møte...



0 kommentarer: