søndag 7. juni 2009

Bilderas: Sandra 22år 29mai, lørdag 30mai i Svelvik og Heges bursdagsfeiring 6juni

Da har jeg snoket rundt på facebook, og "lånt" litt bilder derfra, sånn at også jeg kan ha en blogg med bilder av hverdagen min..



SANDRA 22 ÅR 29 MAI


Det var en kjempeflott kveld med mange gjester, godt å drikke, winerpølser i kjelen...
...en overraska Sandra...
En full Hege (var forøvrig flere fulle, men jeg
var vel muligens den som ble fortest full -
tror det var 2 vinglass jeg rakk før øya så stjerner)

Bursdagsbarnet og Ida poser... Bursdagsbarnet, Hanne og meg

Ingrid Helene og meg :)

Sandra, Eirik, Mette, Silje og Benedikte
koser seg på terassen i sola

Mette, Sandra, Linda
Ida, meg og Caroline

Anders, Sandra og Pål

Hanne og Linda


SVELVIK 30 mai 09


Vegar og Sarah mens vi venter på resten av
kveldens selskap...

Noen få timer med venting ble fort til mange
timer, og vi ble rastløse og gikk etterhvert tom for ting å finne på

Derfor startet vi å mate svanen med baconsnacks,
og å ta bilder.....

Dette bildet er av Sarah og meg...
Likte bildet kjempegodt med den flotte sola i bakgrunnen...


Her er den omtalte svanen...
Rakk forøvrig å ta endel bilder av den...





Så kom folket vi ventet på,
og kokken ble satt rett i arbeid...
Ble masse god grillmat,
nok en sen Svelvik kveld
Og herved avgjort at neste gang skal
jeg også kose meg med vin, latter og sang ;)

LØRDAG 6 JUNI
POSTGIROBYGGET OG HEGE's bursdagfest




Først møttes flesteparten av bursdagsgjestene opp
i Lierbyen sentrum til Postgirobyggetkonsert klokka 1600

Så reiste jentene videre opp til meg, hvor jeg hadde stelt i stand tapas

Kvelden ble avsluttet med noen gutter som tok turen innom,
før vi tok turen til Drammen...

0 kommentarer: