søndag 7. juni 2009

Hege har snikstartet bursdagsferingen...

Hele 8 jenter dukket opp i verdens navle for å snikstarte bursdagsferingen min allerede nesten en mnd for tidlig. Men, selvom bursdagen egentlig er noen uker unna, fikk jeg er helt fantastisk feiring!


Bursdagsfesten startet egentlig klokka fire i Lierbyen sentrum, hvor POSTGIROBYGGET spilte opp til fest. Det er jammen ikke hver dag det er så storfint besøk i Lierbyen, så vi var endel folk som møttes for å få med seg konserten før vi dro videre til meg.

Jeg hadde til en forandring glimtet til på kjøkkenet med tapas, og det er ikke hverdagskost at jeg lager mat, så gjestene bør føle seg virkelig spesielle...Jeg har jo ennå ikke noe kamera å bruke, men håper at det kommer bilder etterhvert fra gjestene, som jeg kan publisere her på bloggen min... Men kan jo forelle at vi spiste mat, hørte på fin fin musikk (-takk til Tone for cder), danset og skravlet. Etterhvert klarte også noen gutter å snike seg med på fæsten, men det var bare hyggelig...

Gjestene hadde med seg gaver i massevis til meg også.. Ble helt satt ut over hvor masse fint jeg fikk, og at de mente at jeg fortjente alt i sammen
Av Nina og Malin fikk jeg blender, som jeg har tenkt lenge på at jeg trenger. Nå skal det kjøpes inn frukt og grønt i kjøleskapet, og jeg gleder meg masse til å ta den i bruk..
Caroline hadde meg Black Tower til meg :)
Av Eline fikk jeg 1 times massasje og masse fine klistremerker
Av Sandra fikk jeg denne Willow Tree figuren som heter LOVE. I tillegg fikk jeg et kjempeflott smykke
Av Tone og Jarle fikk jeg Kari Traa boxer (det slår aldri feil) og noen nydelige øredobber fra Dyberg/Kern

Desverre greide jeg ikke finne bilde av alle gavene jeg fikk, men alt skal nevnes her såklart:
- Ida hadde kjøpt sminke til meg, noe jeg virkelig trengte,
- Av Martelene fikk jeg en fin sommertopp i feskenfarge :)
- Jeanette hadde med en flaske rosè vin og et sølvarmbånd det sto faith på
Jeg hadde en perfekt kveld! Tusen tusen takk til alle som kom, for at dere gjorde det til en fin og minnerik kveld, og tusen takk for de fine gavene jeg fikk

1 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon