torsdag 4. juni 2009

Jeg ville egentlig ikke

klage så masse over skramler fra kroppens side i bloggen.
Men det er jammen ikke lett...
...så derfor må jeg blogge litt om mine bekymringer for dagen..
I går sånn i ti tiden merket jeg at huden bak
ørene var så innmari rar.
Den var liksom så ujevn og ru.
Nesten som masse kviser.
Og så begynte det å komme på den ene siden av nesen
i går ettermiddag, og til slutt hele ansiktet og i hele nakken.
Og for jeg la meg kom det på begge armene og
på magen.
I dag har det også dukket opp på hele brystkassa..
Jeg kjenner jeg blir skikkelig urolig av sånt jeg.
Det værste er at det klør jo ikke heller..
Ser ut som jeg har bittebitte små kviser over hele
meg, og så ser det ut som det har dannet seg ett fettlag utenpå der igjen...
Isj og æsj og usj...
Men skal til legen klokka ti for å få svar på dette her

0 kommentarer: