fredag 5. juni 2009

Nye bøker på meg.

Var en tur på cc i dag sammen med Sandra. (-såklart)
og der kom jeg over to bøker jeg kjøpte.
Den ene heter som dere ser baby eller ikke.
og den andre heter elsker, elsker ikke.

De tilhører den amrikanske serien av BAGS OF FUN...
Gleder meg til å ta fatt på lesergleden.
Tror jeg starter med den boken som er avbildet her allerede i kveld.
Den er faktisk en av New York Times bestselgere.

Ønsker dere alle en riktig god helg.
Med masse god mat, og drikke.

Jeg er gressenke i dag, og ha røde rose på bordet,
ett glass hvitvin i hånden,
og godt humør inn mot helgen...
Er også herved FRISKMELDT!!!
Og jeg er kjempeglad for det :D
Håper bare så inderlig at det er for å vare.

Utslettene jeg nevnte i går var mest sannsynlig
allergisk reaksjon på ett eller annet.
Så nå har jeg tilbragt to av to dager på legesenteret,
tatt masse blodprøver, og håper finne ut av denne allergien.
Så får vi se.
Takk for hyggelig selskap på venterommet i dag - Line :)
I helgen er det Lierdagene her i Lier.
Jeg skal ganske sikkert få med meg POSTGIROBYGGET
i morgen kveld i Lierbyen!
Skal møtes en gjeng med jenter å få med seg den ;) Det blir moro!!
Håper på masse liv, og sommerstemning!
Håper å treffe på masse kjentfolk der også.
Ellers har jeg fått bilen, har hatt den en uke nå.
Er så langt kjempefornøyd!
=)
Det var det jeg hadde på hjertet i kveld, kommer nok sterkere tilbake en annen gang!

1 kommentarer:

Line! sa...

Jo, ligemåde du ;)
Vi sees kanskje på Lierdagene hvis jeg klarer å stable denne kroppen på bena!
Ha en fin helg