tirsdag 9. juni 2009

GooD MoRnInG SuNsHiNe!!


Tidligvakt i dag, klarte komme meg opp av sengen
en halvtime etter planlagt, men fikk alikevel
god tid til morningen i dag.
Jeg har fått ett tips om å starte dagen
med ett glass smoothie for å få i meg næring
om morningen, i og med at jeg sliter sånn med
matlysta, så i går var jeg på butikken
og handlet massevis av frukt.
Så masse at kassadama tilogmed måtte kommentere
hvor mye det var ;)
Så i dag tidlig startet jeg min nye smoothie trend...
Her sitter jeg foran pcen med et stort glass,
og inser at jeg ikke var særlig kreativ i fruktene
denne gangen,
men jeg lover å komme sterkere tilbake.
I dag er det banan og eple det går i.. ;)
I morgen skal jeg prøve noe med kiwi i :-D

Ha en alldeles utmerket dag!
Jeg smiler mot sommern som kommer oss i møte!
Hurra

3 kommentarer:

Line! sa...

Smoothie er DIGG! Jeg er heller ikke særlig kreativ, så min favoritt er frossne jordbær, en halv banan, naturell yoghurt og eplenektar. Så å si hver gang ;)Kanskje jeg drister meg til å kjøpe den smoothie mixen man finner i frysedisken!

Hege sa...

HEI Line!

Jeg måtte innom rema og handle sånne fryseposer til smoothie i dag, den ene er absolutt å anbefale, med banan, blåbær og bringebær! Har lagd meg det 2 ganger etter jobb i dag ;) Hekta kan man si. Kjøpte også med en med mango i, den skal også testes ;)

Line! sa...

Det er ikke det værste å bli hekta på heldivis! ;) Snarere tvert imot..