torsdag 7. mai 2009

Slitte tupper..

..og en aldri så liten stemme gjemt langt langt baki hodet hvisker at det snart er frisørtid igjen. Men av en eller annen grunn har jeg det med å alltid utsette slike ting, til det er alfor sent, og pent lite kan gjøres med mitt kjære hår.
Og at jeg aldri lærer at hår ikke skal farges hjemme.. Men neida, fordi jeg ikke liker å gå til frisøren, så ødelegger jeg håret mitt på hjemmefarge...
Jeg må prøve være flink, jeg må slutte med slikt tull, og få bestilt meg en time til klipp og farge. Jeg er vårklar, jeg er vårfrisk - og trenger derfor fikse litt på utseende også for å føle meg enda frechere :)

Men jeg ønsker litt hjelp fra dere. Hvilken frisør bruker DU? Er du fornøyd.?
Og så har jeg funnet frem til litt bilder her inne på internettet på frisyrer jeg kunne tenkt meg. Hvem av frisyrene liker DU best? (men jeg er ikke blond og søt, men ser for meg noen vårlige lysere striper i allefall med tanke på årstiden...)












Bildene er lånt for anledningen av hair.dk (tusen tusen takk)

5 kommentarer:

Line! sa...

Bilde nummer 3 fra toppen og nedover var min favoritt! PS: Når jeg leste overskriften på innlegget kunne jeg sverge på at det stod Slitte PUPPER! Så ble litt spent på hva det handlet om dette her.. hehe ;)

Line! sa...

Ps: Mine favoritt frisører er Alf Andersen, Adam og Eva + Helene på Saxen i Drammen =)

Sandra sa...

Jeg likte best bilde 2 (kort hår!), men 3`eren var en klar 2.plass for de som ikke liker kort hår.. :-P

Du vet jo hvor jeg klipper meg? ;-)
KUN en som duger, min kjære kusine på Studio Alf! :-D

(du burde prøve!!! Jeg blir gjerne med å holder deg med selskap i nabostolen )

Line! sa...

Sandra: I dette sekund gikk det opp for meg at Mette er din kusine ;) velkommen etter ja!!
Hun er råflink! Lenge siden jeg har klippet meg hos henne nå.

Sandra sa...

Haha.. Tuller du, Line? Velkommen etter skal du være ja! :-P

Hehe.. Ja, hun er flink! Er så glad jeg har henne!!! :-D