søndag 10. mai 2009

Litt som skjer

Helgen har flydd raskt unna, som alle andre helger. Fredag dukket Renate (søster) opp helt fra Stockholm. Hun skulle tilbringe helgen med godtfolket på Sjåstad. Mamma stelte i stand med hjemmelaga lasagne - som smakte NYDELIG... Ble godt og drikke til maten, og en noe sen kveld..

Lørdag sto en Drammenstur på planen, så hele familien vendte snuta mot byen 11.30. Hadde noe ulike gjøremål, men samlet oss til en lunsj på Z (Gyros sto på menyen), og gikk også en tur langs elveprominaden og over ypsilon. En liten tur innom Gulskogen senteret, og Liertoppen - hvor jeg hentet brillene mine :) Er kjempefornøyd.
På kvelden gikk vi gjennom mammas klesskap og kastet og prøvde gamle klær. Inspirert av mamma, ble jeg også ivrig på klesfronten og vi fortsatte rydd og kast klær-leken også søndag. Jeg klarte å kvitte meg med 3!!! søplesekker med klær som omtrent ikke er i bruk lenger - såå ble ganske fornøyd - selvom noe av det skulle jeg gjerne beholdt lenger... Men med blasse farger og hull er vel vår tid over...

Ellers er det ikke så mye jeg har tatt meg til i helgen. Jeg savner fortsatt laderen min til kameraet, som er og forblir borte... Kan ikke skjønne hvor det har tatt veien...

Skal forresten legges under kniven neste mandag (18mai)... Må operere nok ett kne, så dette blir den tredje kneoperasjonen min i alt, men første i det venstre kneet... Får håpe det går like bra som sist gang, og at jeg slipper unna narkosen :)

Ha en fin fin uke :)
Jeg hører av meg

0 kommentarer: