tirsdag 5. mai 2009

Hva jeg tar meg til om dagen....



Har vært fryktelig dårlig på oppdateringa her på bloggen i det siste, meg jeg syns det er greit å ha litt å skrive om når jeg først skal blogge. Ikke bare noen linjer i full fart, bare for å skrive noe. Derfor sparer jeg heller på litt hendelser, så blir det litt "oppsumeringer"



Først legger jeg ut noen bilder fra sist torsdag (natt til 1.mai). Da var det en tur til Drammen by med Sandra og Pia(ei jeg har begynt å jobbe med)... Vi var en tur på Jonas B. Gundersen og Z. Møtte litt kjentfolk ute også, blandt annet Thomas som også har klart å snike seg med på noen av bildene...












På mandagen var jeg med Bjørnar noen timer på tomta i Sylling. Jeg har tilbragt få timer der så langt, har ikke vært så masse jeg har kunne bidra med. Men i går var det fint vær, jeg var rastløs - så jeg ble satt i gang med å fylle søplesekker med søppel som lå rundt omkring på tomta. Det var fort gjort, og jeg ble fort rastløs igjen.. I mellomtiden mens jeg ventet på at Bjørnar skulle gjøre seg ferdig med det han jobbet med, så benyttet jeg anledningen til å ta bilde av huset vårt så langt :) Her ser dere grunnmuren, med utsikt over Holdsfjorden... Om ett år tilbringer vi vårsola i egen hage, tenk dere det... Midt nedi der kan dere også skimte Bjørnar...


Fant også en kosesyk katt som jeg tilbragte noe tid med å kose og klappe på. Den var skikkelig kosesyk, og fotfulgte meg rundt omkring på tomta... (og jeg som egentlig ikke liker katter engang)
I dag var jeg igjen rastløs (jeg har det med å være rastløs om dagen), så jeg sa til Bjørnar at vi måtte finne på noe å tilbringe tid på.. Bjørnar hadde noen ting han måtte få utført i løpet av ettermiddagen/kvelden. En av gjøremålene ble en tur på Maxbo. Der benyttet jeg anledningen til å se litt på bad og kjøkken. Må jo begynne planleggning av inredning osv i huset. Jeg gleder meg masse...Noe lignende en sånn baderomsinnredning kan vi tenke oss

Etter maxboturen tok vi oss en kjøretur rundt omkring i Lierdalen. Var blandt annet innom Lier Bygdetun hvor jeg aldri har vært før. Det var et koselig sted, og jeg ser for meg at jeg bør legge inn ett besøk der ved en senere anledning....




0 kommentarer: