mandag 8. desember 2008

Julen nærmer seg, i allefall for min del!

Da har jeg offisielt satt i gang julefølelsen! Jeg har pyntet juletreet. -Ja, hvorfor ikke. Jeg syns det er alt for mye stress med rydding og vasking, for så å sette frem pynten for noen få dager. Så derfor startet julen hos meg den 8 desember i år! Jeg er langt fra ferdig til jul, den har såvidt begynt, men nå kan jeg glede meg over å komme hjem hver dag til det fine treet som står i hjørnet av stua og lyser! :) Nå venter jeg bare på lønning, så jeg får handlet litt julepresanger. Har såvidt begynt, og ser for meg at jeg kommer til og være en av dem som flyr rundt til siste slutt i år - og jeg HATER det! Sier til meg selv at neste år skal jeg starte tidlig med gavene, men det skjer aldri. Men kanksje 2009 vil være året!?!

Ellers skulle jeg vært en tur på bauhaus i dag, men jeg er litt giddalaus, så regner med det blir en tur dit i morgen. Jeg har "sykemeldtdagen" min i morgen, så da er det fint og ha noen små puslerier på planen! Ellers lurer jeg på om jeg skal lade batteriene på Drammensbadet på torsdagen, på min andre "sykemeldtdag" denne uken!
Jeg ønsker dere alle en riktig fin uke. Finn frem julefølelsen som er gjemt innerst inne i sjela. Dagene og ukene som kommer er til for og nytes, husk: det er ett helt år til neste gang!

3 kommentarer:

Jeanette.. sa...

Helt enig med deg, Hege!
Jeg liker ikke mamma`s tradisjon med å pynte juletreet på lille julaften.
Derfor starter julen 17.desember her i Fossveien 5 :)

Line! sa...

Her starter også julen tidlig. Julepynten er allerede på plass, men treet lar vente på seg foreløpig da. Koselig når julen kan vare litt lengere enn bare en ukes tid! =)

Hege sa...

Må innrømme at treet er falskt da, hadde nok ikke satt opp et onkli juletre før det nærmet seg, i frykt for at det skulle være bare kvister igjen på julaften :)