mandag 1. desember 2008

I dag er det første desember. Det er første desember i dag....

Da nærmer det seg slutten av 2008. Ukene blir borte en etter en nå er det ikke lenge til vi trer inn i 2009. 2008 har vært et fint og innholdsrikt år, selvom de siste mnd har vært preget av mye sykdom for min egen del. Jeg er nok en gang sykemeldt etter en tur på legesenteret tidligere i dag. Denne gangen kjens det helt riktig og bli sykemeldt, da jeg har hatt det ganske tungt fysisk de siste ukene/mnd. Høsten har rett og slett vært tung på alle mulige måter.



Jeg er så glad for at jeg har gode venner, en flott kjæreste, en fantastisk søster og en mamma og en pappa som støtter opp, gir trøstende ord og hjelper meg gjennom de tunge periodene. Kan ikke være riktig at kroppen til en 21åring skal slutte og fungere normalt....? Jeg håper virkelig at jeg kan føle meg litt på + siden igjen. At jeg ikke skal slite meg ut av en ordinær arbeidshverdag. Jeg ser virkelig frem mot den dagen!



Jeg skulle egentlig legge inn noen fine bilder her i dag, jeg har nemmelig hatt Sandra på besøk i kveld og vi har bakt pepperkaker, drukket kakao med krem, spist klementiner :) Rett og slett hatt en onkli før-juls-kveld. Hadde tent lys i hele leiligheten, det eneste som manglet var egentlig et juletre og julemusikk. Kakeboksen ble halvfull med pepperkaker, så spørs om jeg må dra i gang nok en pepperkakebakerdag! Det var veldig koselig og være flere om og gjøre det. Bjørnar og jeg har tradisjon på og pynte pepperkakehus sammen også, men det blir nok noe vi gjør en av de siste dagene før selve den STORE dagen - selveste JULAFTEN

Skal lete litt etter kamerakabelen min i morgen, og om jeg finner den dukker det nok opp bilder fra besøket :)

Nå er desember kommet! Det er 24 dager igjen til julaften. I år (som alle andre år) skal dagen feires hjemme med mamma, pappa, storesøster, bestemor og bestefar, og såklart meg selv. Ellers ser jeg frem mot snøfylte dager på fjellet! Jeg rett og slett ELSKER jule-uka :)

0 kommentarer: