søndag 13. september 2009

Så GLAD - så LYKKELIG!

Jeg kunne ikke vært mer glad om dagen!
Jeg gleder meg sånn over det som skjer i livene våre.
Jeg har endelig livsglede, livslyst -
noe jeg har savnet det siste året.
Hver dag er som en spennende ny dag
mot vår ferd som foreldre.
Selvom jeg ikke helt tørr håpe heeelt ennå,
så må jeg innrømme at når jeg nå er 11+4 på vei
så føles det veldig nærme og virkelig at vi skal lykkes denne gangen!
Nå er det bare 5 dager til min første time hos jordmor.
Noen vil sikkert mene at dette er i det tidligste
laget i og med at jeg kun er 12 uker på vei,
men det føles så rett ut å få all den oppfølgingen jeg kan få.
Derfor blir det jo også som jeg har nevnt ny ul
den 25.
Ellers har jeg hatt en stille og rolig helg!
Det har vært helt nydelig.
Den har blitt brukt til vasking av klær
gode bøker (har lest ut den ene boken
til Camilla Läckberg - Predikanten,
og nå startet på en av hennes andre bøker -
isprinsessen tror jeg den heter..)
Jeg har avlagt borgerplikten og stemt
både stortingsvalg og kirkevalg,
jeg har bakt 2 brød,
og laget gele...

Ønsker dere alle en super uke.
I morgen skal jeg i 4års bursdag utkledd som sjørøver
Ship'o'hoi

1 kommentarer:

Sandra sa...

Dette er GODT å høre Hege! Så utrolig bra for deg! :-D