tirsdag 1. september 2009

Jeg bare måtte...

innom hennes & mauritz i dag
og handle litt babytøy...
Ble en beige sprarkebukse som
kan brukes både til gutt og jente
- enten med blå eller rosa body..
I tillegg noen nusselige små brune tøfler...
Og såklart et gravid blad.

Tillater å glede meg litt over graviditeten
om dagen.
Det er sååå spennende om det går bra nå.
Er 10 uker på vei i morgen!
Om 3 uker tørr jeg kanskje slappe litt mer av ;o)
25 september skal jeg på neste ul
(har i tillegg fått time til ordinær ul 2 november..)

4 kommentarer:

Sandra sa...

så fint det var! :)

Hege sa...

Hihi... Tusen takk for det. Jeg rett og slett bare måtte ;)

Nina sa...

Hei! Gratulerer så masse med graviditeten! Krysser fingrene for at det går bra denne gangen!!! Husker godt de første plaggene vi kjøpte til Didrik, utrolig spesielt:-) Kos deg med den deilige følelsen hvis du klarer, vips så er du trøtt som ei strømpe av å våkne 10000 ganger om natta for å tisse:-) Klem Nina

Hege sa...

Hei Nina! :o)
Tusen takk for hilsen fra deg her inne også! Hyggelig med hilsen fra de som er inne og leser på bloggen.
Jeg koser meg med følelsen, men greier nok ikke slappe av helt ennå. De kommende 3 ukene kommer til å bli veldig spennende...