mandag 7. september 2009

Prosjekt ryddig hjem....

Ja, så er altså tålmodigheten min over en overfylt leilighet
omtrent på bristepunktet...!
Jeg er lei lei lei.

Jeg er lei altfor mange sko ved inngangsdøra
Jeg er lei av lite kjøkken, hvor alt er stablet inn i skapene.
Jeg er lei av overfylt klesskap hvor man ikke får plass til mere.
Jeg er lei stappfulle skittentøysdunker
Jeg er lei overfylt stuebord
Jeg er lei fult av scrappesaker på kjøkkenet mitt!
Jeg er rett og slett lei 2 stk mennesker
fordelt på 50 kvm.



Har innsett at behovet for en håndholdt
støvsuger har meldt seg!
Jeg er lei av å ha en støvsuger vi
egentlig ikke har plass til noe sted.
Jeg er lei av jiff engangsmopper

Jeg er lei av å være husfrue, ansvarlig for
ett ryddig hus og hjem.
Hva med å si - jeg sier opp?

4 kommentarer:

Line! sa...

Den håndstøvsugeren har jeg =)
Har i grunn ikke noe mer å melde enn det, så ble vel ikke så spennende kommentar dette her :)

Hege sa...

Hihi.. Tusen takk for kommentar uansett! :o)
Har kikket litt på den på maxbo, tror jeg må invistere i noe sånt :P hehe

Line! sa...

Funker veldig bra =)

Sandra sa...

Snakk om syting! :-P Og ikke blir det bedre med hus heller desverre- bare større plass å rote på! ;-)

Å rydde bort scrappesakene tror jeg du vil angre på. Tenk når den store magen kommer, da tipper jeg LO-lysten kommer også.. ;-)
Samme meg kortlaging ved juletider.. ;-)

Flink du er som har satt av ryddeuke (og litt Sandra-tid i morgen!)! Blir sikkert godt å få bort litt, greit å lagre alt man ikke trenger over vinteren, til du har større plass! :)

Sees i morgen. Jeg er spent på natt med ny valp i hus! :-)
Klem