søndag 17. januar 2010

Endelig bestemt...

at jeg kommer til å legge ned denne bloggen, og kun benytte meg av den nye bloggen min fremover. Syns det er vanskelig og styrete å holde orden på 2 blogger med tette oppdateringer, osv. Derfor kommer jeg til å slette denne bloggen etterhvert, og kommer kun til å bruke den
nye bloggen min
Håper dere vil fortsette å følge oss der inne, og jeg lover å komme med oppdateringer ofte. Både på Hege's hverdagsliv, og i tillegg på veien vår mot en liten familie!

4 kommentarer:

Stine sa...

Hei!
Ser du har blitt følger av bloggen min, det er koselig!
Domt du har lagt ned denne da, men vil gjerne følge dere på den andre bloggen også!
Min mailadresse er stinelervik@gmail.com

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Heisann :) Jeg vil gjerne følge den andre bloggen din. frumaela@gmail.com -

Takk for en VELDIG koselig kommentar på bloggen min. Så bra jeg lever opp til forventningen!! :) Det var veldig koselig å høre. Håper det inntrykket fortsetter slik :)

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk

Veronika Døli sa...

Hei hei :)

her er link til kurset. foto er morro!!

http://gamleposten.no/fotokurs.htm