fredag 12. september 2008

Livet er for kort til å være grått. Fyll deg selv og dine dager med farger

Selv om den siste uken har vært tung og vanskelig har jeg prøvd å ha håpet med meg, og ikke se altfor mørkt på tilverelsen vår.
Livet kan noen ganger ta vendinger som er uforståelige og ubeskrivelig vonde.
Men for min del har det vært viktig å se fremover, men samtidig ta meg tid til å tenke gjennom det vi har vært gjennom..
Vil nok alltid komme til å prege en del av meg, det vil alltid være med meg i tankene mine og jeg vil aldri aldri glemme det. Dette er en hendelse jeg aller helst skulle vært foruten, men når vi har vært så uheldige å gjennomgå det vi har gjort, vil jeg prøve å gjennomgå det på en best mulig måte for min egen del.
Det hjelper aldri å legge seg ned og se helmørkt på livet av den grunn, jeg må prøve å komme ut som en sterkere person etter dette.

Vet ikke om det er så mye mer å si om denne saken. 5 september vil alltid være en dato gjemt godt inne i hjertet mitt <3

-------------------

Ellers har jeg vært syk nå de siste dagene, høstforkjølelsen har kommet for fult og jeg har virkelig vært slått ut siden mandag.
Er derfor ikke så masse å fortelle om hendelser den siste tiden.

0 kommentarer: