fredag 3. april 2009

En kylling, to kyllinger, tre kyllinger...osv...osv...

PUH.... nå har jeg holdt på å legge inn bilder
på bloggen min en halvtime.
Er ikke bare bare å ta skippertak-blogging.
Men, jeg har vært sløv på bloggingen i det siste,
så derfor kommer en liten oppdatering på
den siste tiden min her...
I helgen lagde jeg dette
"velkommen til verden" kortet på bestilling
fra en kollega av meg.
Ble veldig fornøyd med resultatet.
Jeg lovet jo også flere bilder av kyllingfarmen
Her er noen bilder av de 4 søte små
kyllingene vi har fått bli kjent med denne uka.
Nå er de sendt avgårde til ett nytt og bedre hjem,
men kanskje vi får bli kjent med noen
nye kyllinger neste år









På torsdagen hadde jeg min
"sykemelding-dag"
og hadde ingen spesielle planer for dagen.
Men Sandra lurte på om jeg ville være med
på skogtur med henne og hundene.
Og såklabert ville jeg det.

Fredagen var siste dag på jobb
før PÅSKEFERIE!!!
Det var duket for påskefrokost med
foreldrene i bhg..

Fikk i tillegg en liten overraskelse.
For noen uker siden, satt jeg barnevakt
for datteren til en kollega av meg,
og se hva jeg fikk som takk for hjelpen!!

0 kommentarer: